Het Vogelnest

Per 1 augustus 2022 start SO De Heldring twee nieuwe groepen in het gebouw van voormalig basisschool Het Vogelnest. Het Vogelnest staat midden in de prachtige Vogelbuurt in Amsterdam Noord. De school is gebouwd in 1922. Het monumentale pand heeft ruime lokalen en brede gangen waar leerlingen kunnen spelen en werken.

Het gaat om een onderbouw/middenbouwgroep en een midden/bovenbouwgroep. Met het starten van deze groepen proberen we een antwoord te geven op de groeiende vraag naar plekken binnen het speciaal onderwijs.

SO De Heldring in Het Vogelnest is een nevenvestiging. Alle informatie op deze website is dan ook van toepassing voor deze vestiging. Op het Vogelnest zit een vast team aan leerkrachten en assistenten. Andere disciplines als gym, beeldende vorming, muziek, logopedie, coaches zullen werkzaam zijn op beide locaties. Vergaderingen, studiedagen en kampweek zijn gezamenlijk.

We delen het gebouw met twee ZorgOnderwijsGroepen (ZOG) van Cordaan en de Taalschool van Innoord.

Informatie ZOG en Informatie Innoord